Ведучий 1: Але не все, друзі, так просто! Ми трішки підвищили рівень складності: представники кожної із команд будуть будувати вежу із «будівельних матеріалів» (в нашому випадку – слів), що стосуються методичної комісії опонентів.
Основною умовою вправи являється той факт, що в її процесі вам не можна розмовляти! Правило це нескладне, але саме воно повинно чітко виконуватися. За кожне порушення правила команда буде позбавлятися одного балу.
Переможцем стане команда, яка використає найбільшу кількість правильних «будівельних матеріалів».
Ведучий 2: Отже, вежі побудовані!
І поки члени журі будуть підбивати підсумки даного конкурсу, ми пропонуємо вам поринути у світ діяльності наших учасників.
(Перегляд відеозапису діяльності методичної комісії бухгалтерських та комп’ютерних професій.)
Ведучий 1: Усім відомо, що для того, щоб досягти вершини педагогічного Олімпу потрібно бути неординарною, творчою особистістю. Саме зараз ми хочемо запропонувати вам, проявити себе у вправі, що носить назву «Педагогічна творчість».
(Педагогічна творчість – 3 хв. Мета: спонукати розвитку уміння швидкого мислення.)
Ведучий 2: Завдання полягає у наступному.
Учасник команди, що буде розпочинати вправу, назве слово, яке має безпосереднє відношення до предметів своєї методичної комісії.
Учаснику команди опонентів необхідно назвати слово, що буде також відноситись до предметів його методичної комісії, але розпочинатиметься на літеру, що являється заключною у слові, яке пролунало.
Команду, що розпочинатиме виконання завдання ми визначимо методом жеребкування.
(Ведучий пропонує представникам команд витягнути по одному смайлику. Кому із представників попадеться смайлик, що посміхається, та команда і розпочинатиме конкурс).
Ведучий 1: Ну що ж, як бачимо ви добре володієте своєю професійною термінологією. І з пам’яттю у вас напевно все гаразд. Та зайвий раз це перевірити нікому не нашкодить, адже пам'ять – одна з найпопулярніших психічних особливостей людини. А в нашій професійній діяльності вона відіграє провідну роль. Протягом усього періоду роботи нам необхідно запам’ятовувати безліч корисної (і не зовсім) інформації.
Ведучий 2: Ой, а чого тільки вартує дати відповідь на запитання учня, що зустрів вас у коридорі навчального закладу або ж просто на вулиці: «А скільки ви мені поставили за семестр? А на скільки я написав контрольну роботу?»
Тож давайте від слів перейдемо до діла.
(Вправа «Хто точніше» - 3 хв. Мета: розвивати уміння швидкого запам’ятовування та відтворення інформації.)
Ведучий 1: Кожній команді по черзі буде наведено ряд слів. Завдання учасників полягатиме у тому, щоб без допомоги підручних засобів (ручки, олівця) після виходу терміну, відведеного на запам’ятовування, відобразити увесь запропонований ряд слів.
Ведучий 2: Так – так – так. Ну що ж… Доведеться вам трішечки допомогти у розвитку здібностей краще запам’ятовувати речі.
Але для початку давайте надамо змогу членам журі підвести підсумки виконання двох попередніх конкурсів.
(Перегляд відеозапису діяльності методичної комісії сільськогосподарських професій.)
Ведучий 1: Так. Одним ударом два зайці вбили. І журі попрацювало і поринули у світ педагогічної діяльності методичної комісії сільськогосподарських професій.
А зараз просимо команд висунути кандидатуру для виконання наступної вправи, що носить назву «Уява + фантазія = відтворення інформації».
(Вправа – мультик «Уява + фантазія = відтворення інформації» - 6 хв. Мета: розвивати акторські здібності педагогів та уміння глузувати над власними вчинками.)
Ваше завдання полягає у тому, щоб найбільш точно відобразити дії педагога, після перегляду відеозапису. А наше компетентне журі оцінить, наскільки ви були близькі до істини.
Ведучий 2: О, тепер ми бачимо, що і пам'ять хороша, і акторські здібності на високому педагогічному рівні. Не хватає ще прощупати як у вас із відчуттям дотику…
(Вправа «Підкажи собі сам» - 3 хв.)
Ведучий 1: Для цього просимо вийти до нас представників команд.
Вправа виконуватиметься із зав’язаними очима. Ми по черзі будемо вам надавати предмет для ощупування. Так як звикле – усе у нас буде шиворот на виворот. Представникам надаватимуться засоби навчання опонентів.
Ведучий 2: Ну що сказати, мастаки у любій справі. Зразу й неозброєним оком видно, що навіть у процесі ощупування наші педагоги специ!
Ведучий 1: Ось так крок за кроком і минає час нашої зустрічі. І знаєте, зароджується відчуття смутку… Так саме смутку. Адже зараз усі розійдуться і жодної згадки!
Ведучий 2: Ха, Лесю, у мене є ідея. Давай зробимо фото на згадку?
Ведучий 1: Давай. А хто буде фотографувати?
Ведучий 2: Як хто? Наші учасники самі себе й сфотографують!
Ведучий 1: Точно. Отже, шановні учасники, тримайте фотоапарати.
(Вправа «Фото на згадку» - 2 хв. Мета: розвивати творчі здібності педагогів).
Ведучий 2: Не дивуйтесь. Ми розуміємо, що прогрес пішов вперед. І на сьогоднішній день існує дуже багато засобів для збереження кожної миті, але всі вони позбавлені душі.
Ведучий 1: Все вірно. А так ви намалюєте своїх колег. Вкладете краплину душі у знімок і він ще довго милуватиме їм погляд.
<А наше компетентне журі, якраз матиме чудову нагоду підвести підсумки нашої зустрічі та оголосити переможців.
Ведучий 2: Ми б могли ще довго ось у такій невимушеній атмосфері спілкуватись, але вже час і справами займатись. Тому будемо закінчувати сьогоднішню нашу зустріч.
У кожного з нас, після ознайомлення із темою, сформувався ряд очікувань від зустрічі.
Ведучий 1: Тож зараз ми хочемо запропонувати всім присутнім записати на аркушах паперу свої очікування та коментуючи, розмістити їх на нашому «Березі здійснених надій», або ж відправити їх у «Пустелю вічного пошуку», якщо їм не судилось здійснитись.
(Вправа «Берег здійснених надій» - 2 хв. Мета: здійснити рефлексію. Учасникам та гостям групи пропонується на липких аркушах записати, наскільки реалізувались їхні очікування, презентувати та приклеїти на аркуші із зображенням берегу, або ж пустелі.)
|Попередня|Методична скарбничка|